Ny låt!

Jamen hallå där! Nu var det ett tag sedan igen..
Jag hade tänkt att jag skulle länka en ny låt här, egentligen precis efter uppladdning. Nu råkar ju jag vara en person i stort behov av en minnsalt (Är det någon därute som har en till salu så har ni en villig köpare här), så jag har då förglömt detta. Jag kan dock skylla ifrån mig lite på att jag jobbat de senaste tre veckorna, så det känns lite bättre!

Här kommer i alla fall låten som jag skrivit i samarbete med en vän vid namn Christoffer. Jag hoppas ni tycker om den, trots att den inte är riktigt finslipad:


Om ni tycker om det så får ni gärna prenumerera, kommentera, och ännu hellre komma med förslag på fler låtar!
Tycker ni inte om den däremot, kommentera vad ni inte gillar och kom med tips - konstruktiv kritik är alltid nyttig när den inte är vulgär!


Kan även, nu när jag ändå skriver, dela med mig av mina frustrationer över framtida studier. Det är nämligen så att jag är sjukt skolless, och jag har planerat på att ta ledigt från studievärlden nåt år efter studenten. Problemet är det som kommer därefter: Jag vet vad jag vill studera till, men för att kunna komma in på det programmet (som förövrigt är en 5-årig utbildning) behöver man ha ganska jäkla bra resultat på hp och betyg i skolan. Jag kan ju inte påstå att jag har dåliga betyg, men de räcker ändå inte till, och jag blir bara bitter. Jag vet att jag egentligen inte ska vara förbittrad över detta ännu på ett tag, men jag kan inte låta bli att fundera på framtiden och hur den kommer se ut. Naturligtvis vill man ha ett liv att vara nöjd med, men jag vet inte riktigt vad som krävs för att uppnå denna tillfredställelse.
Jag antar att det bara är att bita ihop, fundera lite till och bara vänta in framtiden, så löser det sig väl så småningom...

Nej, nu ska jag icke sitta och föra en diskuterande monolog om detta bittra mera, utan jag drar mig istället till en varm dusch följd av en god skål glass!
Godnatt folket, jag hoppas det är mindre trassel i era sinnen än i mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0