Bara en massa strunt!

Det är ju förbaskat hur mycket det kliar i halsen. Jag blir galen. Och ögonen är likadana, det  vägrar sluta. Pollen vill mig inte väl, för även om jag enbart varit inne hela dagen (just för att jag fick andningsproblem för att jag var ute igår) så retar den ändå upp min kropp. Jag blir tokig!
Men, en positiv sak med sommaren, är att det är skönt att vara ute! Det är verkligen underbart ute nu, så fint och vackert och varmt, helt fantastiskt! En positiv följd av detta är ju då att jag blitt lite brun, även om jag faktiskt tycker att det är väldigt fint att vara blek. I tisdags fick jag dock en så galet ful bränna på axlar och bröstet, så jag var tvungen att jämna ut det genom att sola och bada med sötaste Johanna igår!
Säg mig Moder Jord, varför låter du inte solen smeka mina ben med sina ljuva strålar, utan enbart mina numera hummerfärgade armar?

Än så länge har i alla fall sommarlovet varit bra, och jag har spenderat hemskt mycket tid med min fina pojk. Det ska jag även göra nu i helgen, då vi ska mysa och gosa innan nästa vecka, då jag bara hinner jobba och sova, och knappt kommer hinna prata med honom. Desutom ska karln ner till Gävle och ränna, för att se några bra band, medan jag kommer stå i ett bås och svettas i 15 timmar. Åh, ljuva girighet, vad gör man inte för pengar?!

Jag finner ingen större inspiration till att skriva nu, egentligen, och därför tänker jag lämna inlägget här.
Tjangelong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0