So fucking happy!

Hejsanhoppsan i Blåbärsskogen!
Jag är typ... hyper. Och alldeles varm.
Egentligen, så är jag jättekall, och jag fryser om mina stackars små tår. Och knän.
Men inuti är det varmt, jag känner mig lycklig. Ni vet när man dricker te, och känner hur värmen sprider sig i bröstet när man tar första klunken - Det är så det känns. Plus de där busiga små fjärilarna i magen, som dansar runt som om alla problem i världen var som bortblåsta, och just nu känns det verkligen som om det är så. Allt går bra. Allt är busigt, så som det ska vara.
Jag la ju ut mitt lilla sångklipp på youtube igår eftermiddag, och jag blev väldans glad när jag fick 3 nya prenumeranter, lite kommentarer, samt ett gäng favoritmarkeringar. WIEEEE! Jag blidde lite lagomt lyckelig då, tihii! ^^  Ojoj, vilket vackert språk jag använder mig av nu. en blandning mellan retarded och fjortis - wohoo! Menmen, som ni kanske (förhoppningsvis) har märkt så är jag ju inte så fullt seriös hela tiden. Jag är ju en dryg människa med dålig humor, oslåbart uselt!
Anyhow, så mår jag awesome nu, och glad musik gör mig bara på bättre humör (om det ens är möjligt)! Älskar denna, den får mig att le varje gång jag hör den:



Idag är det ju val, så mamma talade om att hon skulle ha tv:n under en del av dagen. Därfön var jag tvungen att flytta upp mitt Vänner-marathon med Per till nästa helg, då vi även kommer bryta arm. Förloraren måste erkänna sin förlust på facebook, så ja... Var inte alltför hårda mot honom när han talar om att jag segrade... ;>
Då blev det ju lite tomt i dagens planer, men det ordnade sig snabbt. Emma kommer hit idag, så ska vi leka lite, och prata lite, och vara allmänt tjejiga, som tjejer brukar vara ni vet. Det blir nog trevligt!

Så, nu vet jag ikke om det finns nåe mer att säga, men jag kanske återkommer senare idag, eller till veckan. Eller åtminstone innan nästa år (ni som läser vet hur duktig jag är på att hålla mina blogg-löften), om vi har turen på vår sida! Nu är det dags för mig att återgå till mina hopplösa försök att värma mina sockar. Tjocksockar, de håller inte standarden för sin ras uppe... >:

Tjingeling!
/Lilla V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0