This girl is falling stupid for you

Det gör ont i magen. I huvudet. I sinnet. Det gör ont i hela mig, men det är väl så det ska vara. Det är väl så det ska vara, när man mår bättre än någonsin. När man mår så bra så man mår dåligt, när fjärilarna i magen dansar runt, runt,  som gästerna på det vackraste bröllop dansar sista valsen. När det känns som om man går på moln, då är det bra. Det är då det är som bäst.
Jag hade aldrig ens kunnat gissa att det skulle gå såhär, än mindre att det skulle gå så fort. Att jag skulle falla - falla ifrån ingenstans ner till detta. Men nu sitter jag här, lyckligare än någonsin förr, och allt bara är perfekt. Aldrig hade jag ens kunnat önska att det skulle bli så bra, att det skulle bli så perfekt. Allting bara ligger framför mig, alla pusselbitar sitter ihop, förutom mittenbiten som ligger en bit ifrån. Men det ska gå, att lägga den på plats, och snart är allt komplett.

Hasch-psykos? Might think so. Men jag är bara så jäkla lycklig över mitt skol- och linje-val, det kunde verkligen inte ha blivit bättre. Jag älskar klassen, helt underbar, och det är fantastiskt vad roliga dagar man har trots att det är världens tråkigaste lektioner - vi gör dem roliga. Jag har funnit en del underbara vänner också, älskvärda, rara och fantastiska människor som förtjänar det bästa av det bästa. Det har bara gått fyra veckor, men jag känner redan att jag är hemma. Tre år med dessa människor? Det är något jag ser fram emot, verkligen.
Det var många evigheter sedan jag gick och la mig en söndagkväll och faktiskt såg fram emot skolan, men nu kan jag inte låta bli. Det ligger så perfekt alltihop, och jag blir nästan rädd att det bara är en dröm jag kommer vakna upp ur, för nu mår jag så underbart bra... 
Tack ni underbara människor, som förgyller varenda sekund av min tillvaro - Jag älskar er!  <3



Och den just nu saknade pusselbiten i mitt liv kan ju förklaras med detta, också:


The proper thing to do
Is for me to act like a lady and wait
For you to make the first move
But I don't think you're getting the point
That it's you - that I want


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0