*Dream a little dream of me*

Goder afton, mina kära små barn.
Idag har jag haft en helt underbar dag, faktiskt. Den började med lite otillåten sovmorgon, och det blev till att missa friluftsdagen. Inget jag direkt ångrar, eftersom det, enligt alla andra, inte var vidare intressant. Istället tog jag mig upp till kära Heliås, där jag hämtade lite gamla so-arbeten och hälsade på. Oerhört trevligt att träffa Stina, Plato, Jocke och Sofia igen, och jag stod och pratade med dem ett tag i personalrummet. Efter ett tag trillade jag iväg till en del elever som jag pratade med, och ett tag blev det väl kramkalas, haha... Sjukt trevligt!
När alla slutat sina lektioner blev det promenad till ica för att köpa choklad, därefter började vi gå hemåt i vår lilla klunga på sju pers, vackert. Sen tog den historien slut, sjukt intressant jag skriver, alltså. Men jag har i vilket fall haft en rent fantastisk dag, och jag blev så jäkla lycklig av att träffa en del underbara människor som jag saknat så det gör ont!
Nu på kvällen har jag sovit lite och degat lite, och spelat in! Tänkte dela med mig av denna oskarpa video här då:




Älskar låten, och jag hoppas ni tycker om den. Kommentera mer än gärna! :)



Nu ska jag lämna bloggen att sova, så tjangeling!
/Lilla V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0