All I wanna say is that...

...they don't really care about us.
Helt underbar låt som vi sjunger på kören - I love it! Jag blev väldans happyface när jag fick notpapperen och såg att det var den låten, för den är ju hur mysig som helst. Inte nån klassiskt mysig låt direkt, med massa vackra, ljuva stämmor som kvittrar som fåglar, men det är något med den som är helt amazing. Det är verkligen en av de bästa sakerna i världen - när man sjunger en så bra låt med kören, när det verkligen går vägen. När man står där på scenen, efter en jävla massa övning för att det ska låta perfekt, och allt bara flyter på, låter bättre än någonsin innan. Det är en kick man får, det gör att man ryser i hela kroppen och blir så uppfylld av en så underbar känsla att det känns som om man ska spricka. Jag tror jag kommer spricka nästa konsert, för vi sjunger även en helt fantastiskt vacker låt som heter "The Voice" och är sååååååååå apigt mysig.

Lyssna och njut av den ljuva melodin:


Nu, mina damer och herrar, ska jag lämna bloggen och gå iväg för att avrätta en av våra katter, så jag får mig lite sömn inatt.

Ohoohydå~!
/Lilla V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0