Smile

Ohoohy~!
Jag är glad. Och lite speedad. Och jättekissnödig. Så jag ska vara kortfattad!
Idag har jag haft en toppendag, faktiskt. Först försov jag mig 2½ timme, det var mindre lyckat och mindre toppen, sen blev det världens diskussion med massa skrik och grejs, pga dessa fucking rykten som cirkulerar kring allt och alla. Det var inte heller så jätte-toppen. Men sen, på eftermiddagen, hände det något. Det blev... bra. Allting bara löste sig, för vi som snackat innan och varit arga på varandra, pratade lite mer. Vi insåg då att vi bråkat helt i onödan, för några dumma jävla rykten. Nu är det bra, och alla kommer överens. Alla pratar med varandra. det känns så jävla bra! Ingen mer "undra vilka som hatar varandra idag" eller "undra vilka som blir utsatt för massa rykten idag"-känslan, när man kliver upp. Det känns bra nu, när man slipper onödigt drama. Men jag antar att det är något att vänja sig vid ändå, när man bor i Sundsvall och går på gymnasiet. Då går det fan inte att undvika konflikter som grundar sig i rykten. Sundsvall är för litet, och mängden "dementorer" (GeadoL gets it!) är för stor...
Men, det jag ville säga var bara att jag mår riktigt, riktigt bra idag, och jag hade en sjukt härlig kväll igår. Jag är glättiiiiig!

Nu ropar toan, haha...


Ohoohydå~!
/Lilla V


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej vilken fin blogg du har! :)

2010-12-06 @ 11:22:50
URL: http://simpledreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0