Still the same as before

Ohoohy~!
Här sitter jag, kvart i tre och skriver. Jag borde väl egentligen sova, men jag fastnade framför denna skärm när jag satt och rotade igenom gamla inlägg; Jag har ett konstigt språk, tar upp massvis med internskämt och skriver virrigt och sällan - Inte konstigt att ingen läser! Dock så råkade jag komma över ett fint litet inlägg från tidigare i år, vilket var väldigt "Elvirigt" skrivet;

"Imorgon har jag tandläkartid kl. 7.40, wohooo!
Sadistiska som de är kommer de säkerligen dra ut alla mina tänder utan bedövning, för att sedan ersätta dem med glasbitar.... eller nåt. Jag blir less på tandläkare, eftersom de alltid står och rycker i ens tandkött med sin vassa jäkla stålskit, endast för att påpeka att "Det
blöder". NEHEJ, det menar du inte?!
Vet du att det blir blött när det regnar, också? Och solen, den är varm! Big news, liksom.

Sadistjävlar."

Jag ville bara dela med mig av detdära, sådär helt i onödan. Och tala om att jag faktiskt tänkte uppdatera lite mer imorrn - wow! Det är sällsynt, liksom min sömn - därför ska jag dra mig mot sängen nu. Godnatt, gott folk!

Ohoohydå~!

/ Lilla V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0